maandag 9 februari 2009

EXCURSIE EVOLUON







































Ooit zijn wij op excursie naar het Evoluon in Eindhoven geweest.
Waarschijnlijk in het tweede jaar.
Ik kan mij dat niet meer herinneren, maar gelukkig zijn er een paar foto's bewaard gebleven.
Kan iemand hier iets meer over vertellen?
Waarom gingen we daar heen bijvoorbeeld?

Peter Bindels:
Waarom we naar het Evoluon gingen weet ik ook niet meer, wel zijn we daarna ook nog naar de Bijenkorf gegaan.
Etalages kijken en zo meer.
Ik weet dit nog goed omdat ik voor de Bijenkorf bijna ondersteboven ben gereden door een stadsbus!






Vooraan: Wilma Smit, daarachter Otmar van Hees en Anton Kipmulder,
daarachter Dick Helsloot, Gerard Davelaar, Peter Bindels en
Jenny van de Velde. Daarachter Stef van den Eijnden en Truus van Dalsum.






















































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten