vrijdag 6 februari 2009

Herinnering 1

Twee originele (gedrukte) Kwintels gevonden, een Kerstnummer met een strip van Hete Jan en Gus Pus en een DOODDOENER van mei 1970 met belevenissen van Schizo en een KOPPOTELING met allerlei strips. Prachtig, prachtig!!!
Te gekke strips door Dick getekend, bijvoorbeeld eentje van een type mens die in 2050 nog maar één oog heeft, die los van het gezicht staat om het voedsel op weg van het bord naar de mond beter te kunnen volgen.
En ook veel tekeningen van Truus en een paar van Elly.
Elly Hees en Wilma Smit

























Als ik dat allemaal weer terugzie, voel ik weer die pijn in mijn buik van het lachen wat ik toen had. Echt waar, ik had op de terugweg van school vaak spierpijn in mijn buik van het lachen. (Nu noemen ze dat fitness).
Ik weet nog dat Stef van de Eijnden een keelonsteking had en heel erg hees praatte.
Maar met jouw stem was het ook niet helemaal pluis, want jij had zonnebloempitten gerookt om onder militaire dienst uit te komen.
En met die zonnebloempittenstem zei je tegen Stef dat als je keel ging ontsteken, dat dan je hoofd er ook wel af zou rotten.....
Wilma

(Je kunt de strip opklikken voor een leesbare versie)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten