woensdag 30 maart 2011

MARIJKE's EXPO



Uitnodiging Expositie

Graag nodig ik jullie uit voor een bezichtiging van mijn expositie in het Forumgebouw van de Universiteit van Wageningen. Samen met de fotografen Marianne Berkhoff en Katinka Schreuder exposeer ik in het spectaculaire atrium van dit door Quist Wintermans architecten ontworpen gebouw. Forum is de unieke blikvanger van Wageningen Campus. Onderwijsfaciliteiten, horeca en de Bibliotheek van Wageningen UR worden in dit gebouw op grootse schaal bijeen gebracht.

Op zaterdag 9 april van 15:00 - 17:00 uur organiseren wij, in samenwerking met Studium Generale, een “ontvangst” voor onze “relaties” (lees vrienden en familie) met een drankje en een hapje op de 2e verdieping voor de ingang van de bibliotheek.

Het zijn de foto’s van mijn afstuderen aan de Fotoacademie dus velen van jullie hebben mijn foto’s al gezien.
Toch is het de moeite waard de expositie te bezoeken, de foto’s van mijn mede-exposanten (met wie ik ook in Rome exposeerde) zijn prachtig en alle foto’s komen fantastisch tot hun recht in het fraaie Forum gebouw.
Op 9 april is er tevens Bachelor open dag van de Universiteit, dus je kunt ook een leuke studie op het gebied van “gezonde voeding en leefomgeving” uitzoeken!

Tot ziens in Wageningen!

Marijke Volkers

P.S. Omdat we graag willen weten hoeveel hapjes en drankjes er naar de “borrelplek” moeten komen hoor ik graag of je komt!

Zie ook:
http://studiumgenerale.wur.nl/
http://www.wageningencampus.wur.nl/NL/Gebouwen/Forumgebouw/

Adres Forum gebouw:
Droevendaalsesteeg 2 (Gebouw 102)
6708 PB Wageningen
Tel. 0317 – 48 21 60

Route uit Utrecht of Arnhem:
Neem op de A12 de afslag ‘Ede, Bennekom, Wageningen’. Volg de ANWB-borden richting Wageningen en binnen de bebouwde kom de Wageningen UR borden, richting het betreffende gebouwnummer.

Marijke Volkers
FOTOGRAFIE
www.marijkevolkers.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten