woensdag 26 augustus 2009

VIERDE JAAR

Links staat Toon Kipmulder, rechts Ben Cobben.














































Toon Kipmulder stuurde een aantal foto's, die gemaakt zijn door Rob Huisman.
De foto's zijn tijdens het laatste schooljaar genomen.
Toen ik Marijke vroeg of ze zich nog iets van dit soort aktiviteiten kon herinneren, bleef ze het antwoord schuldig.

Foto 1: ETALEERLOKAAL.

vlnr: Marijke Volkers (uiteraard met fles), Edward Hölzel, Frits Frietman, Jan Stam, Toon Kipmulder en Judith Everse.

Foto 2: Avondje doorzakken op Toon Kipmulders' kamer.
Deze foto is genomen in het eindexamenjaar.
Je moest de leraren in de juiste stemming brengen natuurlijk!

Foto 3: Avondje doorzakken op Toon Kipmulders' kamer, 2.
vlnr: Judith Everse, Toon Kipmulder, Jenny van de Velde en Bert Thomassen.

Achterste rij vlnr: ?, Stam, Verbeek.
Middelste rij: Bert Thomassen, Lex Cordelaar, Bert Boom
Onderste rij: Marijke Volkers, Edward Hölzel, Toon Kipmulder, Frits Frietman en Judith Everse.

Foto 4: VOLLEYBAL
Soms werden we door de leraren uitgedaagd om een partijtje te volleyballen.
Niet al te vaak natuurlijk, want meestal werden de leraren in de pan gehakt!

Reaktie Bert Thomassen:
Tjonge dat die Anton in het gelukkige bezit is van een foto met een stel 'mooie' etaleurs bij elkaar.
Ik had toen waarschijnlijk geen spiegel waar ik dagelijks naar mijn hoofd keek, want als dit is waar ik mee rondliep, schaam ik me nu behoorlijk.
Gelukkig staat Jenny er op.
Zie ik die weer zoals ik die altijd zag: fragile, korte pony, maar een mooi poppie!
Tja dat volleyballen.
Staat me wel iets van bij.
Ik geloof dat het niet langer dan een seizoen geduurd heeft.
O.l.v. de gymleraar, maar waar en wanneer?
Sorry, maandagavond, dinsdagavond?
Ik weet het niet.
Wel werd ik toen goed (beter?) bevriend met Marijke Volkers, kwam geregeld bij haar thuis en ben nog eens met haar naar Bretagne op vakantie geweest.
Maar dat kan ook later zijn geweest.
Toen we samen op de academie in Amersfoort waren beland.
Laatst realiseerde ik me dat we dit jaar alweer 40 jaar geleden (in augustus '69) aan de Nimeto begonnen.
Wanneer is de reünie?
Als dat 50 jaar geleden is?
November 2009

Geen opmerkingen:

Een reactie posten